Корзина
98 отзывов
Надежный продавец Prom.ua

Памятка для клієнтів – порядок отримання товарів «НОВОЮ ПОШТОЮ»

Памятка для клієнтів – порядок отримання товарів «НОВОЮ ПОШТОЮ»

Для підвищення швидкості реагування та успішного вирішення проблем і питань, пов'язаних з отриманням товарів через перевізника "Нова пошта",одержувачу слід обов’язково дотримуватись наступних правил:


 При виявленні пошкодження упаковок або самого вантажу, втраті частини відправлення (розбіжність у кількості місць у ТТН та по факту)необхідно виконати наступні дії:

1)      Якщо пошкоджено заводську упаковку або упаковку,  у якій товар було відправлено:

1.1    Розпакувати та перевірити цілісність товару  та  якщо товар пошкоджено -  скласти претензію для юридичних осіб та ФОП з працівником «НП» та у його присутності.

Посилання на завантаження бланку претензії тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_legal_entitites.pdf

    1.2.Сканкопію або якісне фото акту відправити на Viber +380667069235

(Якщо упаковка пошкоджена але вантаж цілий і клієнт забрав товар не маючи подальших претензій до перевізника та відправника -  вищевказана маніпуляція не є необхідною).

2) Якщо  упаковка і вантаж пошкоджені і клієнт відмовляється отримувати даний вантаж (або частину «місць» цього відправлення), скласти  - Акт приймання-передачі з працівником    «НП».

2.1  Сфотографувати пошкоджений товар в цілому та конкретні пошкодження

2.2  Сканкопію (або якісне фото)складеного АКТу та фотографії пошкодженого товару відправити на Viber +380667069235

Увага!

При невиконанні зазначених процедур, адміністрація  не приймає НІЯКИХ претензій щодо цілісності товару, можливої недостачі та наші співробітники не будуть сприяти у вирішенні проблем, що виникли при перевезеннях "Новою поштою". Повернення пошкодженого товару стає неможливим.

 

З повагою та надією на розуміння  - адміністрація.

Другие новости